اخبار داخلی
شماره: 813
1391/02/04 - 03:23
يازدهمين كنگره سراسري مديكال آنكولوژي و هماتولوژي ايران در تهران آغاز به كار مي‌كند

يازدهمين كنگره سراسري مديكال انكولوژي و هماتولوژي ايران از روز چهارشنبه 6 ارديبهشت ماه با حضور مسئولان وزارت بهداشت و جمعي از متخصصان و صاحب نظران داخل و خارج كشور در هتل المپيك تهران آغاز به كار مي‌كند.

به گزارش بنیان، دكتر نعمت الله رستمي دبير اين كنگره با اعلام خبر فوق گفت: هدف اصلي از برگزاري يازدهمين كنگره سراسري مديكال انكولوژي و هماتولوژي ايران، بحث و تبادل نظر پيرامون يافته‌هاي جديد تشخيص و درمان سرطان‌هاي شايع ميان استادان داخل و خارج كشور است.

 وي افزود: در اين كنگره 20 ميهمان از كشورهاي آمريكا، كانادا، فرانسه، سوريه، عراق، پاكستان و ... حضور دارند.

 دكتر رستمي هدف ديگر برگزاري اين كنگره را طرح مشكلات و چالش‌هاي درمان بيماران سرطاني در كشور عنوان كرد.

 وي ادامه داد: از آنجا كه درمان سرطان نيازمند كارگروهي پزشكان متخصص است در اين كنگره علاوه بر فوق تخصص‌هاي بيماريهاي خون و مديكال آنكولوژي، متخصصان راديوتراپي، جراحي، راديولوژي،‌ پاتولوژي، گوش و حلق و بيني، زنان و متخصصان خون شناسي شركت دارند.

 

دبيرعلمي يازدهمين كنگره سراسري مديكال انكولوژي و هماتولوژي ايران گفت: در اين كنگره سرطان‌هاي شايع در كشور از قبيل سرطان‌هاي دستگاه گوارش، پستان و ريه مورد بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

 وي ادامه داد: همچنين بخش ويژه‌اي به پرستاراني كه در ارتباط با درمان بيماران سرطاني به كار مشغولند، اختصاص دارد تا با ارايه اطلاعات جديد و آموزش‌هاي به روز به آنان بتوان كيفيت درمان را براي بيماران سرطاني افزايش داد.

 دكتر رستمي ادامه داد: در اين كنگره علاوه بر متخصصان درمان سرطان،‌ مسئولان و سياستگذاران بهداشت و درمان كشور نيز حضور خواهند داشت كه اين فرصت مناسبي براي طرح مشكلات بيماران سرطاني پديد خواهد شد.

وي همچنين از نمايشگاه جانبي شركت‌هاي داخلي و خارجي در زمينه داروها و تجهيزات پزشكي مرتبط با درمان سرطان خبر داد.

 

پایان مطلب/

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved